KAPCSOLAT  MOBILFLOTTA   
Hogy aki számít mindig közel legyen és elérhető áron!
MENÜ

Gyakori kérdések


Meddig vagyok jogosult a Kapcsolat Mobilflotta szolgáltatást igénybe venni?

  • Amíg meg nem szűnik a Kapcsolat Klub klubtagsága. Ha bármely flottataggal megszűnik a kapcsolat, nem fizeti a Kapcsolat Klub tagsági díját, jelentjük a flottaszolgáltató felé, hogy a partneri viszony megszűnt.
  • Amíg a szolgáltatást igénybe vevő teljesíti az egyedi előfizetői szerződésben és a szolgáltató Általános Szerződési Feltételekben meghatározott kötelezettségeit, azokat súlyosan meg nem szegi vagy írásbeli felszólítás esetén nem orvosolja azokat. (Leggyakrabban a telefonszámla ki nem egyenlítés esetén fordul elő a szerződés felmondása.)

Hogyan beszélhetek családtagjaimmal ingyen, ha egyik családtagom céges előfizetéssel rendelkezik?

  • Magánszemélyek és cégek is beléphetnek a Kapcsolat Mobilflotta tagjai közé, ezért ha valaki vállalkozóként, Ön pedig magánszemélyként csatlakozik, ingyen beszélhetnek egymással csakúgy, mint bármely más flotta taggal.

Mit jelent az, hogy egyre olcsóbban beszélhetünk?

  • Minél több taggal rendelkezik a Kapcsolat Mobilflotta, annál nagyobb érdekérvényesítő erővel lép fel a szolgáltató felé kívánságaival, így az egyre kedvezőbb percdíjakkal kapcsolatban is.

Kit kell keresnem, ha bármilyen változtatást szeretnék az előfizetésemmel kapcsolatban? A szolgáltatónál tudni fognak az előfizetésemről?

  • A Hírközlési Hatóság 2012. január 1-el hatályba lépett távközlési szolgáltatókra vonatkozó szabályozása szerint a szerződéskötés utáni módosításokat csak személyesen tudja elintézni bármely Vodafone márkaüzletben.

Akkor is csatlakozhatunk, ha a cégünknél 20-as, illetve 30-as előfizetések is vannak?

  • Bármely előfizető a Kapcsolat Mobilflotta tagja lehet, úgy hogy eredeti telefonszáma nem változik meg (még a körzetszám sem!)

Hogyan működik a számhordozás?

  • Ha ön eredetileg nem Vodafone előfizető, akkor a szolgáltatójától kell kérnie a számhordozási nyilatkozatot. Amennyiben nincs számlatartozása vagy le nem járt hűségnyilatkozata, a szolgáltató ki fogja állítani önnek a kért nyilatkozatot. A számhordozói nyilatkozatot e-mailben  juttassa el hozzánk. Ezek után nincs más teendője, a továbbiakat mi intézzük Ön helyett.

Vodafone előfizetésem/feltöltő kártyás szerződésem van. Így is be tudok lépni a flottába?

  • Igen! A Vodafone külön engedélyezte számunkra a Vodafone előfizetők belépését. A Vodafone számok átlépésénél egyes esetekben a hűségnyilatkozat okozhat csak gondot. A hűségidős Vodafone előfizetések átléptetéséről a Vodafone központi ügyfélszolgálata dönt. A Vodafone szolgáltatónál lévő telefonszám megtartásával csak személyes ügyintézéssel tud belépni a flottába, egy általunk kiállított belépésre jogosító igazolás birtokában. Az átlépési kérelem benyújtásával egy időben, küldje el számunkra a kitöltött Ügyfélnyilatkozatot és a Szerződéshez szükséges adatokat.
  • Más mobiltelefon szolgáltatók hűségidős szerződései a hűségidő lejárta előtt nem léptethetők át, kizárólag akkor, ha mobiltelefon szolgáltatója lehetőséget ad a hűségidő megváltására.

Feltöltő kártyás szerződéssel is be lehet lépni a Kapcsolat Mobilflotta tagjai közé?

  • Természetesen akkor is csatlakozhat, ha nem előfizetéssel, hanem feltöltő kártyával rendelkezik valamely más mobiltelefon szolgáltatónál. A csatlakozás után azonban már előfizetői státuszba kerül, így sokkal egyszerűbben és olcsóbban telefonálhat.

A Kapcsolat Mobilflotta tagjaként hogyan tudok akciós készüléket vásárolni?

  • Kérésére megküldjük a szolgáltató által, az aktuális, illetve éppen akciós készülékek listáját, illetve a készüléklistát megtekintheti, ha ellátogat a www.vodafone.hu/arlista oldalra. Minden esetben az ALAP kategóriában (oszlopban) találja a Kapcsolat Mobilflotta tagjaként elérhető készülékeket. Az akciós készülékeket ugyanolyan feltételek mellett tudja megvásárolni rajtunk keresztül is, mintha közvetlenül a szolgáltatótól vásárolna. Vásárlás esetén az új készüléket díjmentesen szállítjuk ki Önnek az ország egész területén.

Most is tagja vagyok egy flottának. Miért érdemes átmennem a Kapcsolat Mobilflotta tagjai közé?

  • A Kapcsolat Mobilflotta előfizetése nem függ a flottatagok hozzáállásától, mert a biztonságot minden egyéb kedvező tulajdonság elé helyezzük. A Flotta nem szűnik meg, így az Ön előfizetése akkor is biztonságban lesz, ha valamely flottatagunkkal, például számlatartozás miatt felmondja szerződését a Vodafone.
  • Mert a Kapcsolat Mobilflotta olyan előfizetői csoportot képviselnek, hogy kedvező percdíjak mellett szerződik a szolgáltatóval. Más flottákkal szemben egyéni számlázás, kedvező készülékvásárlási lehetőség, egyéni ügyfélkezelés és választható előfizetői opciók állnak ügyfeleink rendelkezésére.

Hogyan kapom meg a telefonszámlát és kinek kell fizetnem?

  • Minden flottatag közvetlenül a szolgáltatótól, a Vodafone-tól kapja a számlát!

Hogyan jutok hozzá a telefonkártyához és a telefonkészülékhez?

  • A SIM kártyákat és a telefon készülékeket általában postai úton, vagy futárszolgálattal küldi ki Vodafone partnerünk (Magyarország területén díjmentesen). Ha egyszerre nagyobb mennyiségű telefont rendelnek egy helyen (cégek esetén, vagy baráti kör csatlakozik, stb.) akkor  Vodafone partnerünk személyesen viszi ki a készülékeket a helyszínre.

 

Letilthatja-e a Kapcsolat Mobilflotta az egyes szolgáltatásokat az engedélyem nélkül?

  • Nem! A legtöbb flotta esetén a flotta kezelője a SIM kártyák tulajdonosa, a flottatag csak használni jogosult azokat. A flottakezelő dönti el, hogy melyik szolgáltatást tiltja le vagy engedélyezi, sőt a ha valaki nem teljesíti a flottán belül a kötelezettségeit, akkor a telefonszolgáltató az egész flottát korlátozhatja. A Kapcsolat Mobilflotta úgy kötötte meg a flottaszerződést, hogy minden flottatag saját hatáskörében választhatja meg, hogy milyen szolgáltatásokat tilt le (külföldi hívások, emelt díjas hívások, stb.), illetve minden flottatag, maga felel a kötelezettségeiért. Így ha valaki nem teljesíti a kötelezettségeit azért az egész flotta nem büntethető.

Hírek

  • Regisztráció
    2012-06-28 08:09:54
  • Igényléshez csatolandó dokumentumok
    2012-06-26 09:14:49

    A következő dokumentumokra lesz szüksége az online igénylésnél:

    • Igénylőlap elektronikus visszaküldése
    • Ügyfélnyilatkozat
    • Személyi igazolvány másolata
    • Lakcímkártya másolata
    • Közüzemi számla
    • Számhordozási nyilatkozat (amennyiben nem Vodafone ügyfél és a számát meg kívánja tartani)
    A fentieket írja alá, küldje el scannelve (ha nem tud scannelni, fotózza le) és küldje el e-mailben !
    .

Weboldal készítés ingyen

Asztali nézet